hare hälg

hade köpt en korv med färdig pölsa förut som jag bestämde mig för att mumsa på igår. problemet var bara att jag inte hade en aning om hur fan det skulle värmas eller ätas. en snabb googling senare visade att de var 50/50 på om den skulle stekas eller kokas. valet av det var ju självklart,stekas! vad man skulle ha till däremot var alla mest överens, kokt potatis, stekta ägg och rödbetor. utan några o-proccecerade potatisar hemma så blev de strips vilket vart fan så mycket godare!!!! (dom ska stekas/friteras i massa olja, allt annat (ugn) är skit!!! rödbetor är också skit så de fick bli bacon istället. plus vändstekta ägg med rinnande gula! fint som fan! måste göras om fler gånger!!! moa vågade inte ens smaka fegisen. tyvär blir allt sämre när man micrar det så matlådan idag blev inte riktigt så himelsk som jag hoppats men de va ändå fan så gott! näe nu är de sista beta-hälgen för ESO så man må ju passa på medans de e gratis! hare hälg! ps. måste bara tillägga att ljudboken jag lyssnar på är jävligt spännande fast det händer inte jättemycket och uppläsaren är kassssss. men ändå bra! tummen upp för ljudböcker i bilen!
Kommentarer

Kommentera bara!

your name goes here:
Rolig ruta?

Elektrisk adress: (publiceras om jag tänker hänga ut dig)

Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0